Sessions en directe (Zoom)

Hatha Ioga

Troba l’equilibri

Una pràctica de Hatha per trobar l’equilibri en tots els sentits: a nivell físic, emocional i mental. A través de la pràctica d’equilibris de puntetes i sobre un peu, millorem l’equilibri físic i tonifiquem el cos, sobretot la musculatura postural encarregada de donar estabilitat al cos.

A nivell mental desenvolupem la capacitat de concentració i assolim un estat calmat i despert a la vegada.

Per fer aquesta pràctica necessites un suport per seure en postura de meditació.

Ioga Suau

Columna vertebral.

Una pràctica de ioga suau per donar fluïdesa a la columna vertebral que t’ajudarà a mantenir l’esquena en bones condicions.

Fem tots els moviments que permet aquesta estructura: elongació, flexió lateral, extensió, flexió i torsió, per tal de treure tensió i donar a la columna vertebral més espai i més amplitud de moviment.

És una pràctica que pots fer en qualsevol moment del dia, especialment si notes que la teva esquena està carregada.

Per fer aquesta pràctica no necessites cap material específic.

Ioga Dinàmic

Garudasana (Postura de l´Àliga).

Escalfem amb la seqüència de la Dansa dels Guerrers per preparar el cos per a  la Postura de l´Àliga (Garudasana). Aquesta és una postura d´equilibri sobre un peu en la que es treballa amb adducció de cames i de braços. Físicament enforteix turmells i bessons, estira cuixes, malucs, espatlles i part superior de l´esquena i estimula els òrgans interns. A nivell mental, ens ajuda a millorar la concentració i el sentit de l´equilibri.

Farem diferents variants per tal que la pràctica sigui adaptable segons les possibilitats de cada cos.

Necessites un coixí o manta per seure i elevar la pelvis.