Sèrie digestiva (Pawanmuktasana 2)

Pawanmuktasana 2És una sèrie de moviments que ajuden a enfortir i activar el sistema digestiu i també a
enfortir el centre del cos. És una molt bona pràctica per persones que pateixen indigestió, estrenyiment, acidesa, excés de gasos, diabetis i també desordres en el sistema reproductor.

Aquesta pràctica no serà adient si pateixes algun tipus de lesió a la part baixa de
l’esquena. I, encara que no la pateixis, hauràs de posar molta atenció en les sensacions en aquesta zona i evitar sobrecarregar-la.

Fes la sèrie de forma gradual, començant per poques asanes i incorporant-ne més a mida que ho vegis factible. Ajusta també el número de repeticions.

És una sèrie creada per Swami Satyananda Saraswati (1923-2009), mestre yogui de la India, creador de la Bihar School of Yoga.

Practica amb una ment atenta, observant els moviments i les sensacions quan els fas. Evita entrar en moviments automàtics.

Les especificacions que es donen estan pensades per persones practicants de ioga que coneixen com fer les asana d’aquesta pràctica. És important conèixer com construir i desfer cada asana, així com les alineacions corporals correctes en cada cas.

Si no ets practicant habitual de ioga o no coneixes algun dels asana proposats, consulta’ns abans de fer la pràctica. És molt important poder practicar amb un professor que et pugui adaptar i corregir allò que et pot perjudicar.

No ens fem responsables d’un mal ús d’aquesta pràctica

Vull rebre la pràctica "Sèrie digestiva (Pawanmuktasana 2)" per correu electrònic

Nom (*)

Cognom (*)

Correu (*)

* Dades obligatòries